Klacht: Onbekende man in Dirk Nieuwegein duwt mij winkel uit bij kassa en caissière doet niks

gevaarlijk ov utrecht op 26 februari 2021 over Dirk III in de categorie Supermarkten

Ik sta om 7.30 vandaag bij Dirk van de broek Nieuwegein bij kassa spullen in te pakken zonder klanten achter mij. Duikt een man op van c. 50, wit wat langer haar met slag, bril, licht gebogen, mogelijke donkere ogen die mij de kassarij uitduwt door zijn kar tegen mijn kar opzettelijk doorduwen . Ik heb geen enkel contact gehad daarvoor met deze figuur en was bezig met mijn eigen zaken.

Ik ben helemaal paarsblauw aan een kant zo is inmiddels gebleken. Dit gebeurde onder de ogen van de caissière die niks deed.

Wanneer vrouwen weten dat je als vrouw alleen niet veilig kunt winkelen bij Dirk van de Broek Nieuwegein.
Adres
Markt 54, 3431 LB Nieuwegein, Netherlands

It is wholly unsafe for women to shop at Dirk van Broek Nieuwegein (Utrecht) . In case of physical assault out of the blue staff will not help you in any way, shape or form.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk III

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk III nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gevaarlijk ov utrecht