Klacht: Inname blikjes niet mogelijk

KKlootzak op 30 juni 2023 over Dirk III in de categorie Supermarkten

Dirk 3 verkoopt gigantisch veel blikjes. Maar nemen ze niet in. Ze geven op de site aan dat het vanwege de ruimte die zij niet hebben en vanuit hygiënisch oogpunt het niet mogelijk is om een innameapparaat te plaatsen. Dit is onzin. Want supermarkten moeten ook een inname apparaat hebben. En als de supermarkt ook aangeeft vanuit hygiënisch oogpunt niet meer in te nemen is het hek van de dam. Onzin excuses. Want er is ruimte in de winkel maar ze kiezen er bewust voor om dit niet te doen. Erg kwaad hierom

Albert heijn sierplein in amsterdam heeft bijvoorbeeld 1 apparaat die alles inneemt. Dus die excuus van Dirk 3 is onzin. Het ontkracht hun zogenaamde standpunt aan alle kanten. Ook de hygiëne verhaal is onzin. Teveel ruimte ook niet. Want elke winkel heeft ruimte moeten inleveren. Dirk 3 vertikt het. Zeer klantonvriendelijkheid.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk III

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk III nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KKlootzak