Klachten over Directferries.nl

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

48 klachten gemeld
1.7 /10
25 stemmen
25

Tijdslijn

Boeking niet rond

Klacht van op 21 juni 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Op zondag 10 juni een veerboot boeking geboekt via Directferries. Data en accommodatie geselecteerd en vervolgens betaald. Via ING kreeg ik een betalingsbevestiging, echter geen bevestiging van Directferries. Maandag, de volgende dag, telefonisch contact opgenomen met Directferries en deze deelden... Lees meer

geen bevestiging, bedrijf onbereikbaar

Klacht van op 20 juni 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

3 dagen geleden Calais Dover geboekt bij PO via Direct Ferries. Betaling akkoord. Tot nu toe geen bevestiging gehad. Direct Ferries is onbereikbaar via de telefoonnummers en antwoordt niet op emails tot nu toe. PO gebeld en zij kennen mijn boeking... Lees meer

Ik heb onze reservering aangepast door voor 4 personen een buffet te boeken. Direct na de betaling kreeg ik de volgende melding : De veerbootmaatschappij heeft onze reserveringsaanvraag ontvangen MAAR heeft geen bevestiging teruggestuurd. Uw kaart is gedebiteerd. Gelieve contact... Lees meer

Geen contact mogelijk

Klacht van op 19 juni 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Ik probeer vandaag al een tijdje via de telefoon Direct Ferries aan de telefoon te krijgen. Aanstaande zondag heb ik een overtocht van Hirthals Denemarken naar Kristiansand Noorwegen. Ik heb per ongeluk mijn mail verwijderd inclusief de mails van directferries. Kan ze... Lees meer

wijzigen auto

Klacht van op 19 juni 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben een aantal maanden geleden 2 overtochten geboekt van 2 personen, 1 auto aanhanger 2 motoren. De auto die bij de boeking genoteerd is ondertussen vervangen door een andere auto. Dit betreft een kleinere auto! Helaas na... Lees meer

Niet bereikbaar voor noodzakelijke wijziging

Klacht van op 18 juni 2018 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Heel de dag telefonisch niet bereikbaar. Telkens wachttijden van 30 min en nog steeds geen gehoor. Mails worden niet beantwoordt. Pure geldklopperij dit. Op verschillende nummers proberen te bellen iets. Hoe moet men anders een noodzakelijke wijziging doorgeven. Van de... Lees meer