Klacht: Bij Directplant :Verkeerd product? Half geld terug.!

HKosen op 10 september 2020 over Direct plant in de categorie Tuin

Eind maart 2019 is er een uilevering gedaan door Directplant ter grootte van 976 euro .Hierin zit een levering van drie Brown Turkey vijgen struikjes in pot met de maat 80/100.
Recent is ons gebleken dat het op zeker geen Brown Turkey is .Dit omdat de vijg niet kleurt.
Direct plant bood ons 50% schadeloosstelling aan maar dat willen wij niet.
Wij willen gewoon 3 Brown Turkey vijgen hebben maar moeten daarvoor 50 % bijbetalen aan Direct plant.
Opnieuw weer betalen willen niet.
Directplant stelt nu dat dat niet hoeft maar dan moeten wij zelf de inmiddels 220 cm hoog geworden vijgen struiken met dikke takken
en een groot wortelgestel eruit spitten en in potten of zakken doen.
Ja vijgen groeien HEEL hard .
Daar zijn wij fysiek (72jr) maar ook vaktechnisch niet toe in staat en willen dat nog daar gelaten , daarvoor zeker de verantwoordelijkheid niet dragen dat het eruit halen niet goed is gegaan en achteraf problemen geeft.
Een hovenier erbij halen en betalen willen wij op zeker ook niet.

Gewoon 3 Brown Turkey leveren .
En als ze de verkeerde groot geworden bomen terug willen dan kan natuurlijk .Het zijn hun bomen en daarvoor neem ik geen verantwoordekijkheid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct plant

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct plant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HKosen