Klacht: Levert planten die niet aanslaan

op 08 augustus 2016 over Direct plant in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Levert planten die niet aanslaan
Uitvoerige mail hierover te bevragen op rgjvdtk@ziggo.nl

Antwoord van de klantvriendelijke meneer Hommes.
Helaas moet ik mededelen dat de garantietermijn hiervoor reeds verstreken is.
Wij zullen de andere Japanse esdoorns crediteren.
Vreemd dat ze bij u allemaal doodgaan, wij hebben er dit jaar verder nog geen hoeven te vergoeden??
Emanuel Hommes

Loopt al enige maanden creditering nimmer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of herlevering met extra

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Direct plant over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door rgjvdorst