Klacht: Geen product en geen geld terug

Laurabenik op 26 november 2021 over Direct-ledverlichting in de categorie Verlichting

https://www.direct-ledverlichting.nl/ is de site waar ik een lamp heb besteld. Leverbaar binnen 6-9 dagen stond erbij vermeld. Na drie weken heb ik per email contact gezocht, waarna ik een mail ontving dat de bestelling was geannuleerd en ik mijn geld terug zou krijgen. Dat zou enkele dagen duren, aangezien dat via Mollie zou gebeuren.
Ondertussen zijn we weer enkele weken verder en wordt geen gehoor gegeven op mijn emailberichten, berichten dat ze in gebreke zijn, noch heb ik mijn geld terug ontvangen.
‘Mollie’ geeft aan in geen enkel geval voor geld terugstorten zorg te dragen. Dat gaat rechtstreeks vanuit de verkopende partij.
Trustpilot staat vol met eenzelfde verhalen. Dit bedrijf geeft nooit geld terug en houdt zich niet aan het consumentenrecht, zoals in Nederland van kracht is.
Kortom: geen product, geen geld terug, geen gehoor of contact.

De juiste handelswijze zou zijn om te reageren op mijn emailberichten en het geld z.s.m. terug te storten zoals ieder bedrijf, dus ook Direct led verlichting, betaamd.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct-ledverlichting nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurabenik