Klacht: Diner in hotel.

op 17 juli 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Diner in Achat Premium Hotel in Neustadt an de Weinstrasse is een aanfluiting,
smakeloos, salades niet gekoeld, toetje op, jammer dan.
Persoonlijk verheug ik me altijd op hef diner, kleden ons netjes aan, dan met een glaasje lekker eten etc. Maar helaas. Verschrikkelijk slecht buffet ipv ons beloofde 3 gangen diner.
Na klachten bij het bedienend personeel werd ons verteld dat de chefkok al 2 maanden ziek was en dat iedereen nu maar wat aan deed rommelen, en of we aub een klacht in wilden dienen bij de manager, die beloofde beterschap, maar helaas….
Van onze groep hebben 5 van de 6 personen buik en/of darmklachten gehad.
Dit verwacht je van een goedkoop 2 sterren hotel in Spanje of Griekenland, maar niet van een 4 sterren in Duitsland.
Ook hebben we natuurlijk Kras diverse keren proberen te bereiken, maar er waren steeds minder dan 20 klanten voor ons, grrr
Uiteindelijk laatste 2 avonden heerlijk gegeten bij een restaurant in de buurt.

Tevreden zou ik zijn, wanneer Kras ons voor vertrek op de hoogte gebracht had vd situatie en ons de keus had gegeven van wel of geen halfpension.
En kan me niet voorstellen dat wij de eerste klagers zijn, afgaand op de reacties van andere gasten, waaronder een volle touringcar.
Nu we niet de keus gehad hebben, zou ik graag onze 2 diners vergoed krijgen (ongeveer 120 euro) of het verschil tussen logies ontbijt en halfpension.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:01 geantwoord

Heeft op 17 oktober 2017 om 15:22 geantwoord

Belachelijk om 40 euro per koppel als compensatie aan te bieden, voor 2 avonden in een ander restaurant te moeten gaan eten.
Bovendien durft Kras ook nog te beweren dat wij misschien te kritisch zijn wat het eten betreft. Het eigen personeel gaf nog wel aan dat het niet goed was!!!!
In de toekomst zullen wij Kras zeker bij niemand aanbevelen.

Alle klachten die gemeld zijn door 3sprong