Klacht: Terug betalingen geschieden zeer traag, bedrijf heeft administratie niet op orde

marcsoet op 04 juni 2024 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

UPDATE:
4/6 Besteld deze kaart NOOIT bij de website. De firma is slecht bereikbaar, houdt de klant aan het lijntje en belt niet terug. Van onderstaande kaart zou het bedrag binnen 4 werkdagen retour betaald worden, vreemd daar we tegenwoordig een 24/7 betaal systeem tussen banken hebben. Op 4/6 geen geld retour ontvangen dus maar weer gebeld. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan wordt er gemeld dat er iets fout is gegaan en dat de administratie mij terug belt, niet dus. Een mail zenden met daarin dat het administratief fout was gegaan maar nu wel goed moet zijn en dat we nog 3 werkdagen kunnen wachten op de terug betaling. 7 werkdagen wachten omdat Diner Cadeau fouten maakt.

Als je nu een bedrag overmaakt naar Amerika is dit direct verwerkt door alle banken in Nederland, echter bij Diner Cadeau lijkt men nog te werken met accept kaarten en een administratie te hebben van lik mijn vestje, want zij reden het niet eens in 4 werkdagen.

Wees dus gewaarschuwd om deze bon te bestellen, denk goed na of je wel bij hun besteld als je überhaupt al deze bon wilt bestellen natuurlijk.

———————

Bestel deze kaart niet via de website maar haal hem bij bv de Primera. Wij hadden een bon besteld voor 125 euro, wordt verzonden met een postzegel en geen trackTrace. Je kunt dus niet nazien wanneer hij komt met postnl. Kaart is er na 6 dagen nog niet dus waarschijnlijk vermist. Firma kan de kaart alleen blokkeren en een nieuwe zenden of het bedrag terug storten. Nu blijkt na telefonisch contact dat ze ipv “voor 17:00 besteld, dezelfde dag verzonden” ook niet klopt want men houdt 7 werkdagen aan, 1 1/2 week dus. Website geeft dus foutieve informatie. Al met al kunnen we nu dus eerst wachten tot de centen terug gestort zijn, hopelijk voor donderdag (is nu woensdag) en dan zelf maar halen.

Met een internationaal betalingssysteem 24/7 is het geen enkel probleem om dezelfde dag de klant zijn geld terug te betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

Reactie van de melder van de klacht marcsoet

1 week geleden - .

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcsoet