Mijn Klacht:
26 juni eerste mail gestuurd, waar ik op 2 juli antwoord op kreeg. Wij wilde namelijk een kaart van 50 euro verzilveren. Kaart weigerde, dus moest alles contant betaald worden. Contact gehad met diner kaart. Zij melden dat ze de kaart gecontroleerd hebben en het enige wat zij kunnen bedenken, is dat de magneetstrip defect is. Ze vroegen om adresgegevens om nieuwe kaart naartoe te sturen. Dit natuurlijk direct gedaan. Op 18 juli een klacht gestuurd, dat ik nog niets heb ontvangen. Daar heb ik tot de dag van vandaag nog niets over terug gehoord. We zijn een maand verder.
Gewenste Oplossing:
We zijn ergens gaan eten, waar de kaart ingeleverd kon worden. Anders waren we ergens anders naartoe gegaan. Omdat de kaart het niet deed, moesten we het volle bedrag contant betalen. Daar ga je natuurlijk niet vanuit.
Ik ben tevreden als ik een goed werkende kaart ontvang. Omdat ik al een maand wacht en steeds gefrustreerder wordt kunnen zij er een cadeaubon bij doen.