Mijn Klacht:
Net als vele berichten hier wordt je bij contact met diner cadeau direct afgewimpeld. Ongeacht of het conform wet en regelgeving, het is in ieder geval niet in lijn met hun reactie op RADAR, wat betreft hun zelf genoemde ‘beleid waarbij mensen niet gedupeerd mogen raken doordat ze vanwege sluitingen geen gebruik hebben kunnen maken van hun diner cadeau’.
Erg jammer dat er zo misbruik gemaakt wordt van de situatie en ik snap de vele klachten bij radar, waar Diner Cadeau overigens op reageert met het verzoek aan radar om mensen door te verwijzen naar hun klantenservice voor een persoonlijke beoordeling, maar alhier krijg ik direct de standaard copy/paste reactie met een hotel voucher van 10 euro.
Waardeloos en bovenal niet in lijn met de coulance van andere cadeaukaart aanbieders zoals ‘restaurant cadeau’ die bij contact bereid zijn een volledig nieuwe kaart aan te bieden.
Gewenste Oplossing:
mijn cadeaukaart vernieuwen, net als elke andere cadeaukaart aanbieder zou doen.
