Klacht: Digitale kadobon

op 18 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

16.01.2014: U raadt het al. Ik ben niet teruggebeld! Dus bel ik zelf maar weer. Vanwege de lunchpauze laat ik een terugbelverzoek achter. Ik wacht af!
15.01.2014: Ik word door Marieke teruggebeld en mag het verhaal weer helemaal doen. Zij belooft contact op te nemen met de afdeling om mij een antwoord te geven. Wat dat dan ook voor antwoord is. En belooft mij na 15.00 uur (mijn verzoek) terug te bellen. In haar bevestigingsmail beschrijft ze het net iets anders, maar ook dit keer geef ik het voordeel van de twijfel en ga er niet op in.
13.01.2014: Op 6 januari klantenservice gebeld. Als proef bestel ik een digitale kadobon van € 5,- om als verjaardagskado te versturen voor collega’s. Ik stuur de gele digitale kadobon (gefeliciteerd), maar het systeem stuurt uiteindelijke de blauwe (neutraal). Wouter vraagt mij een printscreen te sturen en stuurt de klacht door naar de betreffende afdeling. Ik krijg 8 januari een mail dat ik € 5,- vergoed krijg. Dat was niet mijn bedoeling dus ik bel 9 januari en krijg Scott aan de lijn. Ik doen mijn verhaal en hij geeft aan het door te geven aan de betreffende afdeling. Raar, ik heb hem niets van mijn verhaal horen typen. Hij blijkt ook maar een klein deel van mijn verhaal te kunnen herhalen. Dus ik vul alsnog aan. Hij verzekert mij het juiste door te geven aan de ‘betreffende’ afdeling. Het voelt niet goed.
Vandaag 13 januari toch maar weer contact opnemen. Deze dame, aan het accent te horen een Antilliaanse dame, meldde geïrriteerd dat Bol.com mij toch al tegemoet was gekomen met € 5,-. Voor haar was daarmee de kous af. Ik probeer haar mijn probleem toch nog uit te leggen, en mevrouw zegt mij alleen maar door te kunnen verbinden met de afdeling betalingen. Ze snapt het echt niet. Ik sluit het gesprek geïrriteerd af en bel opnieuw in de hoop iemand te spreken die oplossingsgerichter kan acteren. Ik krijg Sophie aan de lijn. In ieder geval het gevoel dat ze luistert, maar ze belooft mij wat Wouter en Scott ook hebben beloofd met tot op heden geen resultaat. Oh ja, Scott blijkt helemaal niets geregistreerd te hebben en dus ook niets doorgegeven. Mijn gevoel was juist!
Er zit een bug in het bestelprogramma!!! Het enige wat ik wil weten is: Kan het verholpen en zo ja, hoe lang gaat dat duren. Meer niet, ik eis niet DAT het verholpen wordt, maar wil alleen antwoord OF het verholpen kan worden.
Hoe moeilijk is dat!

Een antwoord op de vraag of de bug verholpen kan worden? En zo ja, hoe lang dat kan duren, zodat ik van daaruit kan beslissen wat te doen als cadeau voor mijn collega\'s.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 06 februari 2014 om 16:24 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Inmiddels heeft u met ons contact gehad.

Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door ilagb