Mijn Klacht:
Dit jaar kunnen wij ons contract met Digihero beëindigen na 5 jaar. Eindelijk!!
Wij hebben slechte ervaringen met Digihero na onze bedrijfsbeëindiging. Helaas konden wij het contract niet beëindigen ondanks dat wij geen winkelactiviteiten meer hadden. Wij hebben vaak telefonisch contact gehad
Digihero heeft per 1-1-23 de prijzen verhoogd met maar liefst 20%!! Onbegrijpelijk vinden wij.
Wij zullen nooit iemand adviseren om bij Digihero een contract af te sluiten en zeker geen positieve ervaringen delen. Wij zullen juist iedereen waarschuwen om niet in zee te gaan met dit bedrijf.
Marian Lentink
Gewenste Oplossing:
Dat Digihero begrip toont en dat er mogelijkheden worden geboden om in gezamenlijk overleg tot een redelijke afspraak te komen.
Ook de prijsstijging is onredelijk. Ze hebben macht om deze prijsstijging door te voeren zonder aankondiging hiervan. Dit is een zeer klantonvriendelijk!
