Klacht: Prijsverhoging

[email protected] op 17 januari 2023 over Digihero in de categorie ICT, Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Digihero heeft de prijs voor telefoon per 01-01-2023, zonder vooraankondiging met 20,5% verhoogd.
Na telefonisch contact werd mij medegedeeld dat zij volgens de algemene voorwaarden de prijs mogen verhogen met de consumenten prijsindex 6%. Zij zijn uitgegaan van de prijsindex van september 2022, 14,5% dit is de hoogste prijsindex van het afgelopen jaar.
Kan dit zomaar en zou ik hierom het contract vroegtijdig kunnen beëindigen?

Gewenste Oplossing:

Als ik ivm onterechte prijsverhoging het abonnement voor de einddatum (30-08-2023) kan beëindigen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digihero

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digihero nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]