Mijn Klacht:
Beste,
Na het zien van een radar aflevering over Digihero wil ik melden dat ik ook opgelicht ben. Tijdens het graven van de glasvezel lijnen kwam de accountmanager van Digihero binnen om aan te geven dat zij de zakelijke aansluitingen regelen van KPN. Vervolgens liet hij zijn telefoonnummer achter met de vraag om contact op te nemen voor de glasvezelaansluiting.
Nadat ik contact had opgenomen gaf hij aan dat ze op korte termijn het glasvezel kwamen aansluiten en een kastje plaatsen.
Na een tijdje kwam er een ‘monteur’ binnen van digihero bij de huurder (die had hier nooit om gevraagt, zat destijds bij KPN met een abbonement) die aangaf dat hij een kastje moest verwisselen omdat de glasvezel aansluiting nog niet voltooid was. Mijn huurder moest een handtekening zetten dat de monteur geweest was.
Kort erop kreeg hij een email dat hij een abbonement had afgesloten met een jarenlange looptijd en hoge kosten.
Toen hij deze wou opzeggen kreeg hij te horen dat dit duizenden euro’s kosten omdat hij voor een contract getekend had (dit heeft hij nooit gedaan en ook niet gezien!)
Toen ik belde naar Digihero kreeg ik te horen dat de huurder een contract had afgesloten voor lange tijd en hiervoor een handtekening had gezet. De huurder gaf aan nooit een contract gezien te hebben!
De huurder belast de hoge kosten nu door naar mij, omdat ik ze gestuurd zou hebben (dit heb ik nooit gedaan, ik heb ook nooit een mail of overeenkomst o.i.d. gezien)
Nu zie ik jullie aflevering over Digihero en valt alles op zijn plaats. Wij zijn simpelweg opgelicht en er is misbruik gemaakt van de handtekening van de huurder.
Ik wil graag dat het contract per direct opgezegd wordt, ik begreep uit jullie uitzending dat zij dit gedaan hebben voor andere gedupeerden. Hoe is dit te realiseren? Zijn er ook mensen die de financiƫle schade terug hebben gekregen?
Ik hoor graag van jullie!
Alvast bedankt,
Yoran Akdemir
Gewenste Oplossing:
Opzegging contract en het liefste teruggave geld!
