Mijn Klacht:
Hallo ,
Digihero kwam net na mijn scheiding in mijn zaak. De dame samira zei dat ze van KPN was en dat mijn internet er af zou gaan en dat mijn buren dit ook hadden gedaan.
En moest overgaan naar glasvezel.
Ze was aardig en zei ( wat ik altijd doe )
Ik wil maar 1 jaar !
Dat was prima volgens haar !
Ik neem nooit een contract waar ik langer dan een jaar aan vast zit .
Vervolgens zouden mijm kosten voor het internet zijn €53-, incl btw
Dat is nu bijna €90,-
Dat was de eerste maand ook zo en heb betaald.
2 e factuur was meteen hoger en heb toen met Digihero gebeld!
Nauw die mensen zijn goed getraind hiervoor
Ik werd niet gehoord!
Toen heb ik echt een beste tijd de facturen niet betaald en een recensie geplaatst
Toen kwam er een telefoontje van hun en zodoende kwam ik erachter dat hun zeiden dat het voor 5 jaar was
Nauw dat is dus absoluut niet waar !
Nu heb ik ondertussen weer contact gezocht
Omdat ik mijn zaak niet meer heb en mij. Winkel ook niet !
KVK ook niet en ben nu in loondienst
Maar moet nog steeds betalen wat ik echt niet eerlijk vind!
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen
Met vriendelijke groet Ellen
Gewenste Oplossing:
Ontbinden van het ( contract)
Zonder kosten
