Mijn Klacht:
Mijn klacht is
Ik zit al 18 jaar bij KPN en was niet van plan om over te stappen naar een andere bedrijf
Maar digihero benadert mij dan ze samen met KPN werken en dat ze mij van kabel naar glasvezel willen omzetten zonder problemen waardoor ik dan niet stil stond dat ik nog half jaar abonnoment
had bij kpn omdat het alleen omzetten was van kabel naar glasvezel
Maar achteraf kwam ik er achter dat ze doorhet te zeggen dat ze samen met KPN werken om mij just daar weg te halen waardoor ik nu met 2 abonnementen zit
Ik heb dit op verschillende manier proberen duidelijk te maken dat dit niet manier van werken is en dat ik niet van plan was om bij KPN weg te gaan en dat ik zwaar bent misleid
hebben ze of mij de schuld gegeven of KPN maar noot aan zich zelf steeds om bij klanten te liegen
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon dat ze mijn abonimet beidigen en dat ik weer naar KPN kan want ik zit daar al 18 jaar en nooit problemen gehad
dit hebben ze mij ook toegezegd maar achteraf toch maar weer niet nagekomen met alles smoesjes