Klacht: Meneer die binnenkwam en doorduwde

Luik Montage op 25 september 2024 over Digihero in de categorie ICT, Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pas glasvezel aangelegd op adres. Nu hadden we nog een aansluiting nodig maar we hadden KPN en dat is goed genoeg voor ons. We hebben nooit een kopie contract gehad tot vanmorgen. Datum is 19-7-2024. Boekhouder heeft vanochtend een kopie per e-mail gehad. En een afkoopfactuur van bijna € 6.000,00. Het contract is loeiduur geworden voor dingen die wij niet nodig hebben en dat 5 jaar lang!

Gewenste Oplossing:

Ontbinding van contract zonder boete. Er is nog niers uitgeleverd aan ons. Contract is voor ons veel te duur, onbetaalbaar. De sneaky manier waarop die meneer te werk ging is stuitend. Zonder afspraak binnenkomen en dan dit contract erdoor jassen. Het wordt onze ondergang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Digihero
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digihero

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digihero nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luik Montage