Mijn Klacht:
Enige tijd geleden is er iemand van Digihero bij ons thuis geweest. Aangegeven dat wij graag internet, tv en bellen van KPN willen. Dit kon, volgens de vertegenwoordiger. Na toezending van bescheiden, heb ik aangegeven dat we toch liever niet willen. Via mail werd er een en ander duidelijk gemaakt. Tijdens het volgende telefoongesprek heb ik de mail bevestigd en daarmee het contract getekend.
Nu blijkt dat Digihero het internet en tv niet kan leveren, omdat de glasvezel nog niet is vrijgegeven. Aangezien ik een sim-kaartje van T-Mobile heb ontvangen, meteen aangegeven dat de uitvoering van het contract niet is, wat besproken is en waar voor getekend is. Uiteindelijk ben ik het Sim-kaartje gaan gebruiken, omdat ik anders mijn mobiele telefoon niet meer kon gebruiken.
Digihero heeft aangegeven dat wij de telefonie en internet kunnen afkopen voor € 8.820,90 en hebben hier ook al 2x een herinnering gestuurd. Aangegeven dat wij dan wel klant blijven, omdat we dat grote bedrag niet kunnen betalen, maar krijg geen antwoord. Nu meerdere keren gevraagd om mij terug te bellen, maar tot op heden geen reactie…. Krijg er hartkloppingen van.
Gewenste Oplossing:
Wij willen de telefonie wel af blijven nemen. Aangezien Digihero het internet niet kan leveren, zou het fijn zijn als zij het contract gratis ontbinden.
