Klacht: Betalen voor apparatuur waar ik jarenlang al voor heb betaald

Dagwinkel Bentelo op 17 december 2024 over Digihero in de categorie ICT, Internetbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 8 jaar telefonie contract opgezegd bij Digihero (toen in de tijd Belcentrale). Nu moet ik alle apparatuur terug sturen in de originele verpakking. Helaas zijn een aantal handset in de tijd gesneuveld en hebben we die op eigen kosten moeten vervangen. Die handsets hebben wij toen weggegooid. Nu moet ik de volledige nieuw prijs betalen. Toen ongeveer 40 euro nu 75 euro. Zelfs voor de reserve batterijen brengen ze al kosten in rekening. Het ergste nog is dat de factuur al binnen is en wordt afgeschreven voordat je de retouren kunt terug sturen, wordt verwerkt en gecrediteerd. Dan is het maar hopen dat je het ooit nog terug krijgt.

Gewenste Oplossing:

Creditering van het volledige bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Digihero
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digihero

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digihero nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dagwinkel Bentelo