Mijn bedrijf stopt er mee eind 2021, heb het alvast door gegeven aan Digihero, die eisen nu een afkoopsom van rond de 2500 euro, omdat mijn contract pas eindigt in 2025. Bij de afsluiting van het contract vroeg ik nog... Lees meer
De monteur kwam langs om de oude modem te vervangen en zei expliciet dat hij de oude modem niet meer nodig had en dat ik het weg mocht gooien. Daarna alsnog een factuur gekregen van €150 omdat ik de oude... Lees meer
Ben erachter gekomen dat m’n ouders al jaren opgelicht worden met telefoonrekening van bijna 60 euro in de maand Lees meer
Ik heb mijn contract binnen de wettelijke 14dagen opgezegd. Nu krijg een ik factuur met een afkoopsom terwijl dit niet klopt. In de mail werd er aangegeven dat de accountmanager contact met mij zo opnemen maar dat is niet gebeurd... Lees meer
klacht ingediend over de hoogte van facturen welke veel hoger uitvallen als in contract vermeld staan
Contract opgezegd en over gegaan naar KPN nu zijn ze aan het treineren en houden de portering tegen van mijn telefoon nummers en ik ben... Lees meer
Na het beëindigen van het contact (vanwege een sterfgeval en het opheffen van de bv) weigert Digihero om het eerste van de vier telefoonnummers vrij te geven voor nummerbehoud. Tijdens het laatste telefonische contact werd gemeld: dat mogen wij niet.... Lees meer
Ik wil mijn contract ontbinden. Wettelijke heb ik 14 dagen de tijd. 13 sep ben ik een contract aangegaan en 15 september heb ik gevraagd voor een ontbinding/opzegging. Digihero geeft aan dat dat niet mogelijk is en ik een contract... Lees meer
L.S.
Ik heb verleden jaar op 7 juli in een persoonlijk gesprek op mijn kantoor, met dhr. Radjiv Soehari accountmanager van destijds nog de belcentrale thans Digihero, mijn contract verlengd met 5 jaar.
Hierbij werd mij uitdrukkelijk te kennen gegeven... Lees meer
Mijn moeder had een contract lopen bij Digihero (toen geheten Belcentrale) voor haar onderneming. Haar onderneming is in 2019 beeindigd. Mijn moeder had het contract toen moeten opzeggen. Mijn moeder is echter sinds 2018 ziek en al een tijd heel... Lees meer
Jaren lang heb ik een analoge vaste telefoonlijn dienst gehad via Belcentrale (Digihero tegenwoordig) , en zij zelf begin december 2020 hebben met me een afspraak gemaakt om lijn in te meten?? Vreemd?Ik zei doe maar. Afspraak was rond 20... Lees meer