Klacht: Digiden zorgverzekeraar

op 13 september 2018 over DigiD in de categorie Overheid

Voor de zorgverzekeraar moet je om de haverklap inloggen met je digid en het liefst via de app. Dit werkt voor geen meter. Zodra je een tweede apparaat inschakeld en eindelijk de qrcode hebt is de app al over zijn tijd heen of geeft aan dat er geen contact is. Terwijl ik nu schrijf op dat zelfde apparaat dat geen contact zou hebben, ra ra?
Dat gebeurd niet een keer maar elke keer!
De gebruikerstijd van digid is niet alleen bij de app en op de site te kort, ook als je belasting formulieren invult of aanvraagt is de tijd te kort.

Tevreden zou ik zijn als deze overbodige tussenschakel ophoud te bestaan. Immers de zogenaamde privacy bescherming wordt links en rechts geschonden en niet door Jan met de pet maar juist door belastingdienst, zorgverzekeraars en andere grootheden, die gegevens als een welkom bijverdienst model zien.
Waarschijnlijk zal een afschaffing van digid net zo duur zijn als het instellen er van.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waar is de veiligheid