Klacht: diepvrieshondenvoer besteld en nog steeds niks ontvangen

op 28 augustus 2017 over OVstore.nl in de categorie Producten

ORD1720238
ik heb 32 kilo duckhondenvoer besteld bij de ov store
dit is diepvries voer .dat had ik ook in februari gedaan en toen ging het met een paar dagen vertraging goed.
dus ik dacht dat zal deze keer ook goed gaan.helaas verkeerd gedacht
23-06-2017
A schoppers
€60,69
[Inkopers afdeling] momenteel in proces 1.
deze melding staat er nu al vanaf 23 juni.
ik heb 26 juni betaald en besteld zonder verzendkosten.
daarin heb ik niet goed opgelet dat de ovstore er een maand over mag doen,
om de bestelling te verzenden.
maar goed dan verwacht je dat je eind juli het pakket krijg.
na meerdere mails telefoontjes met steeds verschillende smoesen
ben ik nu tot bijna me kookpunt.
eerst werd me verteld de baas moet akkoord geven maar die zit in het buitenland.
toen werd me gezegd er is iets verkeerd gegaan het voer was bij de ovstore ontdooid aangekomen.
toen werd er gezegd de bass antwoord niet op de mail met de vraag waar het voer blijft
toen werd me 2x gezegd de baas mailt voor een leveringsafspraak.
2 x door gegeven liever gisteren dan vandaag
voor 2 weken terug word me gezegd het pakket was 2x aangeboden op mijn adres en ik zou dat geweigerd hebben.
toen ben ik kwaad geworden en heb gezegd ik ga aangifte doen bij de politie.werd me gezegd prima fijne dag.
ik heb kontakt gehad met de politie die verwezen me door naar het juridies loket.
ik heb toen via de site van de ovstore een geschil aangemaakt via een link.
waar ik ook niks van hoor
vorige week vrijdag weer gebeld.en toen werd me letterlijk gezegd dat ik bij moest zijn dat ik antwoord kreeg dat ik binnenkort een track en trace code zou krijgen.
daarop zei ik jullie moeten blij zijn dat ik geen rechtzaak tegen jullie aanspan.
waarop dood leuk word gezegd wij hebben een heel goed advocaten team achter ons
en dat meneer nu andere klanten te woord moest staan.
met als gevolg nog steeds het voer niet.en o ja geld terug deden ze niet.wou de baas niet.
alleen als ik het pakket zou krijgen kon ik het terug sturen en dan wel me geld terug ontvangen,maar dat is nu juist het probleem ik heb het pakket niet grrr

ik ben tevreden als ik binnen een paar dagen het vlees binnen heb.
of me geld terug met een schadevergoeding voor het anders moeten regelen van voer voor me hond.ik heb namelijk geen boompje waar ik het geld zo van kan plukken

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OVstore.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OVstore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anja schoppers