Klacht: Diepvries fruit

op 11 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was vandaag in de Lidl in Mijdrecht en wilde een zak diepvries frambozen. Deze lagen niet in de vriezer waarop ik aan een medewerker vroeg of ze er nog waren. Zijn antwoord verbaasde mij zeer!!!
Ja mevrouw die heb ik nog maar er liggen zoveel zakken zomerfruit in de vriezer, die moeten eerst op. Ik kan dus geen doos voor u openmaken.
Ik was zo beduusd van het antwoord dat ik eigenlijk de supermarkt weer uitgelopen ben en heb bij de AH een dooje gehaald.
Toen ik later thuis was en er nog over na dacht begon eigenlijk de boosheid en irritatie hierover toe te nemen en dat heeft mij doen besluiten deze klacht bij jullie neer te leggen.

Gewenste Oplossing:

Als het aanwezig is ook gewoon zorgen dat het in de vriezer ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 oktober 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.P van der Laan