Klacht: Dienstverlening opzegging ov. Chipkaart

op 17 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer mevr
Al onze medewerkers zijn in gesprek. 1x 20 min, 2e 13 min , 3x 22 min. Een ogenblik aub.
Het opzeggen van doorlopende abonnement is pas definitief als dit is gedeactiveerd is werd mij verteld. Ik heb wel een bevestigsmail ontvangen van beëindiging per 14 okt. Maar het ophalen bestelling in het menu gaf geen mogelijkheid tot deactiveren. In het laatste tel. Gesprek met medewerkster liet zij mij weten dat dit reeds was gebeurd. Hoe zit nu exact de vork in de steel in mijn geval. Ov chipkaart 3528023439473942. Normaal ontvang ik analoge post van u betreffende informatie. In dit geval heb ik Nav laatste telefoongesprek gevraagd om schriftelijke bevestiging. Waarom kan aan dit verzoek niet worden voldaan?

Graag ontvang ik schriftelijk een bevestiging van de opzegging.in het mail erkent is er sprake van eenzijdige comminucatie tav de consument. Mails kunnen niet worden beantwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Heer van Houwelingen