Klacht: Dienstverlening opzegging ov. Chipkaart

op 17 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevr
Al onze medewerkers zijn in gesprek. 1x 20 min, 2e 13 min , 3x 22 min. Een ogenblik aub.
Het opzeggen van doorlopende abonnement is pas definitief als dit is gedeactiveerd is werd mij verteld. Ik heb wel een bevestigsmail ontvangen van beëindiging per 14 okt. Maar het ophalen bestelling in het menu gaf geen mogelijkheid tot deactiveren. In het laatste tel. Gesprek met medewerkster liet zij mij weten dat dit reeds was gebeurd. Hoe zit nu exact de vork in de steel in mijn geval. Ov chipkaart 3528023439473942. Normaal ontvang ik analoge post van u betreffende informatie. In dit geval heb ik Nav laatste telefoongesprek gevraagd om schriftelijke bevestiging. Waarom kan aan dit verzoek niet worden voldaan?

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik schriftelijk een bevestiging van de opzegging.in het mail erkent is er sprake van eenzijdige comminucatie tav de consument. Mails kunnen niet worden beantwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heer van Houwelingen