Klacht: Diefstal van telefoonprovider

op 26 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ex telefoonprovider steelt geld van zijn klanten. Vrijwel elke maand wordt er meer geld van de bankrekening gehaald dan er op de factuur vermeld staat. Hierover kun je niet met iemand communicieren, je wordt telkens in de wacht gezet bij de “technische dienst”. Omdat ik een tweejarig abonnement had afgesloten wordt direct je telefoon afgesloten als je niet betaald. Na beeindiging van het abonnement wordt je prive aangemeld bij stichting Preventel omdat je als wanbetaler te boek staat. (Deze stichting werkt daar helaas ook aan mee.)

Gewenste Oplossing:

Nadat alle onterechte gelden op mijn bankrekening zijn terug gestort en mijn naam is afgehaald van de registratie bij Preventel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit Smits