Klacht: Diefstal van prepaid tegoed

op 09 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone heft prepaid nr op en eigent zich het beltegoed toe zonder adequate communicatie.
Hoewel adres en email bekend zijn wordt blijkbaar een SMS’je als voldoende motivatie gezien om zich hoge bedragen aan beltegoed toe te eigenen. Tegelijk worden je beltegoed gegevens gewist en bereikbaarheid geminimaliseerd tot het zoeken naar een naald in een hooiberg. Deze vorm van criminaliteit zal wel lekker verdienen, aangezien veel van dit soort lidmaatschappen door veelal ouderen gebruikt worden.
De adres gegevens worden dus wel gebruikt om allerlei ongevraagde reclame sturen maar niet voor essentiële communicatie.
Beltegoed moet na 9 maanden al opgewaardeerd worden en niet na 12 volgens ongenaakbare medewerksters “help”desk..

Als deze vorm van diefstal aangepakt of teruggedraaid kan worden, en de klanten echt benaderd wordt voor dat dergelijke acties genomen worden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D..