Klacht: Dicht wegens Corona

op 16 maart 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Wij hebben centerparcs les ardennes geboekt voor een verjaardag.. vrijdag 13 maart in de ochtend gebeld en hebben ze ons verteld alleen het zwembad en het restaurant is gesloten. Wij vonden dat niet erg dus gingen we rijden.. na een uur rijden ongeveer hebben we weer gebeld en hebben ze ons dit keer verteld dat het gesloten is. Heel jammer dit, niet eens laten weten dat het park gesloten is, voor niks zoveel gereden.. wij wilden met een oplossing komen maar de mevrouw aan de telefoon zei dat ze geen geld terug geven en dat we meteen ter plekke een nieuwe datum moesten vast stellen voor een volgende overnachtingen, wat natuurlijk niet kan omdat we met z’n 4e werken en vrij moeten regelen. Dus om ons weekend niet te verpesten hebben we een andere huis geboekt, eigenlijk dubbele kosten gemaakt. Nu willen ze niet meewerken en wij willen ons geld terug, wij hebben dus voor iets betaald en nooit terug gekregen..

Als ik mijn geld terug krijg, want ik heb uiteindelijk betaald voor iets wat ik nooit heb gekregen..

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AhmetSahan