Klacht: dhr/mevr.

op 25 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

Beste mevrouw/heer,

Wij hebben sinds de kerstdagen geen reclamefolders meer ontvangen. Het betreft een appartementengebouw. De postcode is voor allemaal: 3901EC75,3901EC75a, 3901EC75b, 3901EC75c, 3901ECd, 3901ECe, 3901ECf, 3901ECg, 3901ECh, 3901ECi, 3901ECj, 3901ECk, 3901ECl.
Het adres is Kerkewijk huisnr. 75 t/m/ 75l. Veenendaal

Wij zouden ze voortaan weer graag ontvangen.
Namens alle bewoners vast dank voor de moeite!

J. Neijenhuis
Kerkewijk 75
3901EC Veenendaal.

Zie boven.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 27 januari 2014 om 09:54 geantwoord

Geachte mevrouw Nijenhuis,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet heeft ontvangen. Onze excuses daarvoo. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht hoddenbach1

3 jaren geleden - Beste mevr./heer, Dank voor de moeite en we hopen dat het nu in orde komt. Vriendelijke groet, J. Neijenhuis Kerkewijk 75 Veenendaal.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Spotta beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hoddenbach1