Klacht: Verkeerde bezorging wordt niet opgelost

Harry321 op 06 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds contact gehad met DHL over verkeerde bezorging pakket. Ik heb een overeenkomst met DHL dat mijn pakketten worden bezorgd op een specifiek servicepoint in de buurt. In plaats daarvan is het pakket op een willekeurig punt uit de buurt gedropt. DHL weigert herstel en nakoming. Ik heb reeds een klacht ingediend onder nummer 26693750. Ik wil graag zo snel mogelijk een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Juiste bezorging.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 juni 2024 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harry321

Heeft op 06 juni 2024 om 10:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De klacht is niet opgelost. DHL maakt een fout en weigert herstel. Ik wil graag herstel.

Reactie van de melder van de klacht Harry321

1 week geleden - Ik kan ook de suggestie niet volgen dat ik het verkeerde servicepoint zelf als voorkeur zou hebben opgegeven. Uit mijn verhaal blijkt toch het tegengestelde? Het pakket is binnen de controle van DHL, ik wil nakoming!

Alle klachten die gemeld zijn door Harry321