Klacht: Verkeerd pakket ontvangen eigen pakket kwijt!!

TheaRene op 01 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb 26 april 2024 pakket ontvangen met een oranje etiket met namen van ontvanger en verzender en op het pakket een witte sticker mer naam van ontvanger en een hele sticker met nummers erop. Er zat in het ontvangen pakket een totaal niet gevraagd/besteld artikel en ook niet verzonden door de afzender??????? Onder de gele sticker op het oranje leveretiket staat wel in kleine geschreven letters wat er eigenlijk in zou moeten zitten,.namelijk 3 grote dozen van Wiltopia Playmobil. De 3 dozen zijn ingepakt door de verzender in een grote croky chips doos onmogelijk kwijt kan raken of is gestolen. En in het pakket van mij de ontvanger zat een onderdeel van een boxmobiel voor een kinderbox!!!!
Ontvanger heeft contact opgenomen telefonisch met Dhl met Joey gesproken die mij op onbeschofte wijze nadat ik 3 maal vertelde van het probleem en hij niet luisterde en diverse malen vroeg en heeft gekregen naar track en tracé code email postcode huisnummer waarop ik aangaf er wordt niet geluisterd en er is door de verzender een onderzoek ingesteld en er is een casenummer. Daar werd opgezegd mevrouw ik zeg u nu voor de 3e keer er is een email naar uw adres gestuurd en pakket moet terug en ik ga nu ophangen. Dit getuigd van handelen die mijnsinziens onbehoorlijk is en totaal niet klant vriendelijk.
Waar is mijn pakket?
Het gaat om een waarde van 150 euro….
Voor DHL een bedrag waar ze niet mee zitten maar voor mij een bedrag wat hoog is en waar hard gewerkt voor moet worden. Bovendien als het dan bestemd zou moeten zijn voor je kleinzoon die daarvoor ook gespaard heeft is dat ook onbegrijpelijk.
Ik heb het idee dat mijn adres en het adres van de afzender het etiket wat op de grote doos zat is gekopieerd en op het pakketje is geplakt van het ongevraagde pakket.

Ik wil de croky doos ontvangen met het witte etiket van de afzender met de 3 dozen van Wiltopia. En of het bedrag wat betaald is er voor .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 mei 2024 om 08:29 geantwoord

TheaRene

Heeft op 06 mei 2024 om 13:13 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Heb nog geen bericht ontvangen. Heb vandaag zelf wederom gebeld en er was nog niet bekend of een update. Er wordt gezegd er gaat een melding achteraan en dat ik dan vandaag of morgen bericht krijgt.
Nou zou de doos in een dag tijd gevonden worden of krijg ik mijn geld terug!!!!!

Reactie van de melder van de klacht TheaRene

1 maand geleden - Ik vind het echt ongelooflijk slecht dat een bedrijf als DHL zo omgaat met klanten. Kunnen ze de werkdruk niet aan is er geen goed personeel. Waarom worden de klanten niet binnen de termijn die DHL hanteert geïnformeerd worden. Moet de klant zelf gaan zoeken? Echt ik kan dit niet begrijpen en ik adviseer zeker niet om iets via DHL te versturen en/of te ontvangen!.

Reactie van de melder van de klacht TheaRene

1 maand geleden - KLACHT IS NIET OPGELOST.

Alle klachten die gemeld zijn door TheaRene