Klacht: Spookpakket

hvnierop op 29 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 10 mei 2024 een pakket verzonden van 8.2 kg digitale bevestiging gekregen. Op 27 mei een pakket ontvangen van 500gram met hetzelfde adres label ? Waar is het pakket dat ik heb verstuurd?
Hoe komt een adreslabel op een voor mij onbekend pakketje?

Waar is mijn pakket en wat moet ik met dit pakketje

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag! Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw zending direct gecontroleerd en zag dat deze vandaag weer bij u terug is aangekomen. Is dit ook het pakket dat u verstuurd hebt of is het inderdaad een andere zending? Tevens zag ik ook dat u hier al telefonisch contact over hebt gehad met mijn collega, is dit inmiddels opgelost of kunnen wij u hier nog verder mee helpen? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Lara DHL eCare

Reactie van de melder van de klacht hvnierop

2 weken geleden - Dit is NIET het pakket dat ik heb verstuurd. Elisabeth van de klantenservice gaf steeds aan dat ik met de partij aan wie ik het pakket stuurde contact op moest nemen. Heb ik gedaan en zij weten van niets. Nee, het is dus niet opgelost

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. De zending die u heeft verstuurd met nummer JVGLOTC0045002037 heeft vandaag weer een nieuwe update gehad. Zoals mijn collega gisteren aangaf heeft deze een foutieve bezorgscan gehad. Ik verwacht dat de zending vandaag weer bij u aangeboden wordt. Uw zending is namelijk retour naar u gegaan omdat deze niet opgehaald is door de ontvanger van de zending bij het ServicePoint. Zodra de zending weer bij u afgeleverd is kunt u de zending nogmaals versturen, u zult dan wel een nieuw label aan moeten maken. Ik zou u dan ook willen adviseren om alle oude labels van het pakket te halen om eventuele problemen te voorkomen. U kunt onderstaande track en trace in de gaten houden om uw zending te volgen: https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/JVGLOTC0045002037/5751PW Hopelijk heb ik hiermee uw vraag beantwoord. Met vriendelijke groet, Timon DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 29 mei 2024 om 08:52 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht.

U kunt onderstaande track en trace in de gaten houden om uw zending te volgen:

Hopelijk heb ik hiermee uw vraag beantwoord.

Timon
DHL eCommerce E-care

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

hvnierop

Heeft op 29 mei 2024 om 15:06 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Ik niet helemaal tevreden. Gelukkig is het oorspronkelijke pakket getraceerd en bij mij terugbezorgd. Een aantal vragen: op 11 mei staat in uw overzicht: we hebben je gemist. Het moest naar een fabriek. Was daar niemand. Daarna is het naar een service punt gegaan volgens de fabriek is er niemand geweest noch hebben zij een afhaalbericht ontvangen. Is dit na te gaan? Wat doe ik met het eerder aan mij gestuurde pakket. Het is niet van mij.
Verder vind ik het jammer dat het telefonisch antwoord afwijkt van uw bovenstaande antwoorden. Zo ook dat via klacht.nl pas communicatie mogelijk is. MVG

Alle klachten die gemeld zijn door hvnierop