Klacht: Slechte service

bsale op 06 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL heeft eenzijdig besloten een pakket bij een ander afleverpunt af te geven als afgesproken. Uit principe zal ik het pakket daar niet ophalen en kan retour naar afzender.

Goed geregeld DHL!

Niet, ik kan niet geloven dat anno 2024 DHL niet in staat is een pakket naar behoren af te leveren.
Zodra ik bij een bestelling zie dat de levering door DHL wordt uitgevoerd zal ik direct de bestelling annuleren.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemorgen Bsale, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw pakket op een ander servicepoint is geleverd dan door u gekozen. Graag kijken we de reden van het uitgeweken pakket na. Kunt u hiervoor uw zendingsnummer met uw postcode en huisnummer met ons delen? Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de te nemen moeite en excuses voor het ondervonden ongemak. Met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 06 juni 2024 om 17:28 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Rogier
DHL eCommerce E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door bsale