Klacht: Pakketje blijft staan op planning word gemaakt

Celinax op 03 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is opgehaald bij DHL servicepunt maar blijft nu al zo 3 dagen staan op planning word gemaakt. Ik weet niet of hij nog geleverd gaat worden of dat DHL alweer een pakketje van mij kwijt is geraakt.

Gewenste Oplossing:

Weten waar het pakket is en af deze nog bezorgd gaat worden. Wanneer deze kwijt is dan een vergoeding voor de inhoud van het pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juni 2024 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Celinax,

Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u om de status van een te ontvangen pakket vraagt.

Na controle van de opgegeven QR code MDP5LP8Z6Y2 is een bijbehorend zendingsnummer JVGLOTC0059517592 te vinden. Dit pakket is ingeleverd door de afzender, maar laat nog geen vooruitgang zien.

Mocht er vandaag geen update volgen in de track trace, raad ik u aan de afzender in te lichten zodat zij bij DHL uit kunnen laten zoeken wat de vertraging heeft veroorzaakt en te zorgen dat uw pakket zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, wens ik u een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Laura
DHLeCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Celinax