Klacht: Pakket wordt teruggestuurd,geweigerd..we hebben niemand gezien

Monique van der Kolk op 03 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag,
Vandaag Zaterdag 1 juni 2024 zou een pakket worden bezorgd door DHL.
Mijn man was soms de mail aan het checken of app hoe laat de bezorger ongeveer zou komen,we zijn daarvoor ook speciaal thuis gebleven.
Ineens ziet mijn man dat het pakket niet komt ,dus ik zeg nog : dat maakt niet uit want ik heb hem ingesteld dat het dan bij een afhaalpunt bezorgd wordt,zodat we het daar kunnen ophalen, maar het was nog g vroeg ,dus denk kijk zelf even wat er in de app staat. Tot mijn verbazing staat er : het pakket is geweigerd en wordt teruggestuurd naar verzender.
Nou dat is helemaal te gek voor woorden.
Geweigerd,terwijl mijn man met smart zit te wachten.
Persoonlijk contact kun je ver zoeken op Zaterdag..nou met de chatbox,met Tracy nou verder dan geweigerd en terug sturen kom je bij haar ook niet…nutteloos iets.
Van de week al een pakket wat ik heb moeten terugsturen zoek geraakt, ook DHL gebeld ..antwoord:moet zelf contact opnemen met verzender en die moet een onderzoek laten instellen… nou daar heb je het weer ,komt uit het buitenland..met geen mogelijkheid begrijpen ze je dan en conclusie..uiteindelijk ben ik mijn geld kwijt.
Waar ligt de fout nu ?? Niet bij mij, niet bij de verzender maar bij DHL en nu moet zeker weer de verzender de onderzoek instellen?? Hoezo ?? Kom op DHL jullie zijn fout ,trouwens in de cc meeste gevallen zie ik wel … dus ik wil bij deze dat jullie een onderzoek instellen,ben godver….. weer mijn geld dadelijk kwijt .. je praat nu onderhand over een paar honderd euro. Ik laat het als dit niet opgelost wordt ook niet bij zitten. Echt niet,ik zie mensen genoeg die klaar zijn met jullie… het gaat om dit nummer JVGL06250070001822018629
Mvg Monique

Wil gewoon mijn pakket ontvangen hier thuis ,dat is niet moeilijk als we thuis zijn en we hebben niet geweigerd..gewoon te gek voor woorden
DHL breng alsnog mijn pakketje

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juni 2024 om 09:10 geantwoord

Monique van der Kolk

Heeft op 03 juni 2024 om 12:57 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het park heeft geen centrale receptie,dat is het verkeerde park de bezorger heeft niet gekeken naar het adres wij zitten op park ervoor zonder receptie en zonder dlsgboom

Reactie van de melder van de klacht Monique van der Kolk

Reactie van de melder van de klacht Monique van der Kolk

1 week geleden - Het park heeft geen receptie ,dat is het park ernaast Ons park heeft geen receptie en geen slagboom We zijn bungalowpark de Leijen,uw bezorger is op chaletpark Holiday geweest Dus de fout ligt dedeglijk bij jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Monique van der Kolk