Klacht: Pakket wordt teruggestuurd

Monique van der Kolk op 03 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Mijn pakket met nummer JVGL06250070001822018629
wordt terug gestuurd naar verzender en dit terwijl ik thuis ben !!
Er staat in app dat bij niet thuis zijn deze naar afhaalpunt gebracht worden.
Dus ik contact proberen te krijgen met DHL die niet aanwezig is ,alleen de chatbox met de naam Tracy is er.
Dus probeer ik het daar.
Ook bij haar kom ik niet verder dan wordt terug gestuurd naar verzender en nu komt het ,omdat pakket geweigerd is!!!!!!
We zijn thuis ,wachtend op pakket waar mijn man met smart op wacht ,wordt ie geweigerd!!! Ik weet niet door wie, misschien heeft de bezorger het zo druk en het is Zaterdag,wil op tijd klaar zijn natuurlijk… maar dan nog ,pakket weigeren??? Doe hem dan naar afhaalpunt wat ook staat in app.
Eerst van de week raakt een pakket zoek die we zelf terugsturen en nu wordt er geweigerd en teruggestuurd en weg een paar honderd euro.
Ik wil gewoon mijn pakket ,we zijn thuis
En hier wordt er niet geweigerd.
Mvg M van der Kolk

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket alsnog bezorgd wordt als Bij de verzender begrijpt men nooit iets en ben ik en pakket kwijt en mijn geld

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juni 2024 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Monique van der Kolk

Heeft op 03 juni 2024 om 13:10 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het is de fout van DHL en niet van ons.de bezorger is op verkeerde park geweest.DHL geef je fouten eens toe en ik wil mijn pakket de bezorger kan niet lezen en kijken

Alle klachten die gemeld zijn door Monique van der Kolk