Klacht: Pakket wordt in voortuin achtergelaten

mcamporelli op 04 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de tweede keer is er een pakket in de voortuin achtergelaten, zonder dat er aangebeld is (terwijl ik gewoon thuis was). De eerste keer dat dit gebeurde heb ik al een klacht ingediend, direct bij DHL zelf, maar er blijkbaar niets verbeterd.

Dat de pakketbezorger gewoon aanbelt. Als wij dan niet thuis zijn, zou diegene de buren kunnen proberen en mocht dat niet lukken, een nieuwe afleverpoging mogen proberen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 juni 2024 om 17:49 geantwoord

Goedemiddag M.B. Camporelli,

Bedankt voor uw melding.

Wat vervelend om te lezen dat er voor de tweede keer een pakket in de voortuin is achtergelaten. Pakketten onbeheerd achterlaten is niet toegestaan. Ik heb hiervan dan ook direct een klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Dit heb ik gedaan onder casenummer 26839824. Mocht dit nog vaker gebeuren neem dan zeker opnieuw contact met ons op en geeft dit casenummer aan ons door. Mijn excuses voor dit ongemak.

Ik ga ervan uit dat uw vraag hiermee is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Aisha
DHL eCommerce E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door mcamporelli