Klacht: Pakket voor bij deur neergezet terwijl ik niet thuis was.

Harry 1967 op 24 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een levering van DHL en in de dhl app aan gegeven dat het bij de buren moest worden afgeleverd, hadden ze het gewoon tegen de voordeur gezet in de regen.

Gewenste Oplossing:

Oplossing die hadden ze niet, ze hadden beter moeten lezen op welk huisnummer het afgeleverd moest worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Harry 1967

4 weken geleden - Deze Dhl bezorger heeft totaal geen verantwoordelijkheid voor de parketten die hij bezorgd. In mijn pakket zat een dure Hifi component van 400€ en deze bezorger zet het tegen de voordeur aan een doorlopende weg zodat iedereen het mee kon nemen. Deze bezorger heeft duidelijk het verstand van een straattegel. Ik ben ook hee kwaad hierover. En Dhl hee alles zo dichtgetimmerd dat het bijna onmogelijk wordt om een klacht in te dienen via de klantenservice van hun. In mijn ogen is DHL echt Kt bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 mei 2024 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Harry,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw pakket buiten is achter gelaten terwijl u had aangegeven dat het bij de buren bezorgd mocht worden. Ik zal hier dan ook meteen een klacht over indienen voor u zodat de leidinggevende van de bezorger dit met hen gaat bespreken.

U geeft aan dat u geen contact kon krijgen met DHL. Dit kom wellicht omdat de klantenservice al gesloten was. Wij zijn doordeweeks te bereiken van 8:00 uur tot 19:00 uur via 088-345 4399 of via de livechat op https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Ik heb uw klacht doorgezet onder casenummer 26603029. Bewaar deze goed. Mocht het nog eens voorkomen kunt u met dit nummer contact opnemen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hartelijke groet,
Roos
DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Harry 1967