Klacht: Pakket buiten voor de deur

Margret dogge op 03 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is voor mijn voordeur gezet heel de nacht in de regen. Geen briefje of melding. Echt belachelijk. Als het gestolen was had ik niks. Nu is alles zeiknat. Is niet fijn voor de leren tas die erin zat.

Chauffeurs aanspreken dat dit niet kan zo omgaan met andermans spullen. Evt buren of zo kunnen ook aannemen

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Beste Margret, Bedankt voor uw bericht. Ik wil u als eerste mijn excuses aanbieden dat uw zending onbeheerd is achtergelaten bij uw voordeur. Ik wil u graag helpen bij het doorzetten van de klacht zodat de bezorger hierop aangesproken kan worden. Heeft u voor ons het zendingsnummer van het pakket die zo is achtergelaten? Dit nummer begint vaak met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Mocht er schade zijn ontstaan aan de inhoud van uw zending wil ik u ook adviseren om dit bij uw verzender te melden. De verzender kan dan eventueel een claimprocedure bij ons opstarten. Met vriendelijke groet, Yunus DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 03 juni 2024 om 08:57 geantwoord

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Margret dogge

Heeft op 03 juni 2024 om 09:17 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik weet het nr niet die doos met nr was doorweekt

Alle klachten die gemeld zijn door Margret dogge