Klacht: Pakket automaat

Maria2607 op 01 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket af willen halen bij automaat heeft via e-mail geen. krijg afhaal code gekregen
Nu word het pakket weer terug gestuurd

Gewenste Oplossing:

Dat het pakje gewoon word afgeleverd

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag Maria, Wat vervelend om te lezen dat u geen afhaalcode heeft ontvangen en dat uw pakket om deze reden retour is gestuurd. Ik kijk graag voor u wat de reden hiervan is en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen! Mag ik van u, uw postcode, huisnummer en zendingsnummer van deze desbetreffende zending? Dan kijk ik dit direct voor u na! Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Aïsha DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht Maria2607

1 jaar geleden - Ik M v d Broek Ronnie Biermanpad 3 2331 KK Leiden Een pakjes verstuurd naat DHL Punt Picassopasage 38/50 2907 ME Cappelle aan de IJssel Voor NigueThape Henri Moorepassage 330 2907MG Cappelle aan de IJssel Label code MDP5V7LGG9 Afgeef bewijs JVGLOTC0063101377 E-Mail [email protected] Ik hoop dat dit genoeg is

DHL

Heeft op 01 juni 2024 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het pakket is nog niet retour, het ligt hier tot dinsdag.
Helaas zie ik dat er een spelfout in het e-mailadres staat, wat wij hebben doorgekregen. Ik wil u daarom adviseren contact op te nemen met de verzender. In opdracht van de verzender kan dit worden aangepast.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Maria2607

Heeft op 01 juni 2024 om 13:23 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Nog niet op gelost

Reactie van de melder van de klacht Maria2607

1 jaar geleden - Het is nog steeds niet op gelost

Alle klachten die gemeld zijn door Maria2607