Klacht: paket spoorloos

ruud@070 op 28 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

al 9 dagen is mijn pakket op een depot maar sorteren kunnen ze niet en moet nu wachten op een heel onderzoek via de verzender uit Duitsland
een heel gedoe om niks

dat dhl de fout herkend en met excuses komt en wachtgeld betaald voor deze fout

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag Ruud, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw pakket na bijna twee weken nog niet bij u is aangekomen, mijn excuses daarvoor. Wij kijken hier graag naar voor u, maar helaas zie ik dat er geen zendingsnummer vermeld is bij uw klacht. Kunt u deze alsnog aan ons doorgeven, zodat wij u hiermee verder kunnen helpen? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Lara DHL eCare

Reactie van de melder van de klacht ruud@070

2 weken geleden - CD967451430DE Ik vraag ook de extra kosten en wil een verklaring

DHL

Heeft op 28 mei 2024 om 08:55 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht en het zendingsnummer.

Ik heb gelijk uw zending nagekeken en zie dat de zending gisteren en vandaag een nieuwe update heeft gehad. De zending staat voor vandaag op de route om in levering te gaan. Mijn excuses voor de vertraging, uiteraard doen we ons best om zendingen zo snel mogelijk in levering te brengen. Helaas kan het soms voorkomen dat het langer duurt dan verwacht.

Hiervoor kunnen wij geen vergoeding geven, ik snap dat het vervelend is wanneer het langer duurt voordat u de zending ontvangt. Mijn excuses daarvoor en het ongemak wat hierdoor is ontstaan.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Timon
DHL eCommerce E-care

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ruud@070