Klacht: Opnieuw pakket zoekgeraakt, de 7de keer

samsarikouzal op 20 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Opnieuw pakket ontvreemd, DHL staat niemand te woord, bellen heeft geen zin, chatten met computer geeft standaard antwoorden die niet relevant zijn.
Eerder was de inhoud ontvreemd.
DHL is geen veilig plaats voor u zendingen.

Fatsoenlijk met andermans spullen omgaan en stoppen met het bestelen van paketten en soms alleen de inhoud. Hilarisch dat ze via de app een schouderklopje verzoeken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste Sam Sari Kouzal, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw pakket is zoekgeraakt. Graag kijk ik met u mee wat we voor u kunnen betekenen. Heeft u voor mij een zendingsnummer? U geeft aan dat dit voor de 7e keer gebeurd. Graag zoeken wij uit of hier een patroon in zit en of hier een bepaalde oorzaak voor is. Om dit uit te zoeken, ontvang ik ook graag de gegevens van de eerder zoekgeraakte pakketten, zodat wij dit kunnen doorzetten naar de juiste afdelingen. Zodra ik deze informatie van u heb ontvangen, zal ik dit verder voor u oppakken. Ik hoor graag van u. Hartelijke groet, Roos DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht samsarikouzal

1 maand geleden - Postcode 1511 JJ Huisnr 1 Alles staat bij u geregistreerd sind juli 2023

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste Sam Sari Kouzal, Helaas is uw postcode en huisnummer niet voldoende om de situatie voor u na te kijken. Graag ontvang ik daarom het zendingsnummer van het pakket waar uw klacht momenteel over gaat. Om uit te zoeken of hier een patroon in zit en of hier een bepaalde oorzaak voor is ontvang ik ook graag de gegevens van de eerder zoekgeraakte pakketten. Ik hoor graag van u. Hartelijke groet, Aisha DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht samsarikouzal

1 maand geleden - MDP5Z821LDP MDP5XXEPW8Q Beide naar servicepunt. Servicepunt ook al dagen dicht, telefoon word niet beantwoord daar en word er niet open gedaan

DHL

Heeft op 20 april 2024 om 10:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Zo te zien loopt er voor beide zendingen inmiddels een onderzoek. U mag voor beide binnen enkele werkdagen een terugkoppeling verwachten. Voor nu kan ik u adviseren dit af te wachten, want dit wordt voor u uitgezocht.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maud
DHL E-commerce E-care

samsarikouzal

Heeft op 20 april 2024 om 11:27 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen oplossing. Comunnicatie met DHL is waardeloos, je komt geen stap verder, ze sturen je letterlijk vd kast naar de muur.

Alle klachten die gemeld zijn door samsarikouzal