Klacht: Onterecht ‘niet-thuis’ melding

LoesOrru op 31 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag wachtte ik thuis op een pakket dat bezorgd zou worden door DHL. Ineens ontving ik een melding dat de bezorger langs is geweest maar dat ik niet thuis was. Ik was wél thuis, de bezorger heeft gewoon niet aangebeld. Ik woon op de 2e verdieping (geen lift aanwezig), dus ik vermoed dat ook deze bezorger geen zin had om naar boven te komen. Helaas al de zoveelste keer dat dit gebeurt.
Bovendien is dit een wekelijkse bestelling die verse groenten bevat. Als dit onterecht een dag later bezorgd wordt gaat dit ten koste van de kwaliteit van de groenten.

Ik wil dat de bezorgers worden aangesproken op dit gedrag en dat hier verandering in komt! Ik blijf bewust thuis zodat het pakket met verse groenten kan worden afgegeven en het is héél vervelend om voor niets te wachten.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemorgen Loes Orru, Hartelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw pakket ten onrechte niet is geleverd met een niet thuis melding. Deze klacht pakken we graag voor u op om de chauffeur aan te laten spreken op een gemaakte fout. Hiervoor is een zendingsnummer met uw postcode en huisnummer nodig. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor het delen van deze informatie en met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht LoesOrru

2 weken geleden - Beste Laura, Excuses voorde ingediende klacht. Helaas blijkt de deurintercom op het belpaneel van het appartementencomplex defect te zijn. De bezorger heeft in dit geval dus geen fout gemaakt.

DHL

Heeft op 31 mei 2024 om 17:02 geantwoord

Goedemiddag Loes Orru,

Heel erg bedankt voor uw terugkoppeling! Ik zal bij deze deze klacht afsluiten.

Ik wens u een heel fijn weekend!

Aïsha
DHL eCommerce E-Care

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LoesOrru