Klacht: Niet afleveren van pakket

Lammie Westers-Nikolaas op 23 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is de 4e keer dat DHL gewoon de ingang van mijn appartement voorbij rijdt en daarna een bericht stuurt dat ik niet thuis ben.

Gewenste Oplossing:

Dat ze gewoon bezorgen en aanbellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Beste Lammie Westers-Nikolaas, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u de zending niet ontvangen heeft wegens meerdere malen een onterechte niet thuis melding. Het door u gestuurde zendingsnummer JVGL0605983001805351130 is onbekend bij ons, wellicht dat er een spelfout in zit. Heeft u voor mij een geldig zendingsnummer samen met uw postcode en huisnummer? Dan pak ik dit graag verder voor u op. Mijn excuses dat de levering zo is verlopen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Lammie Westers-Nikolaas

3 weken geleden - JVGL06059083001805351130 9663DD 17

Reactie van de melder van de klacht Lammie Westers-Nikolaas

3 weken geleden - JVGL06059083001805351130 9663DD. 17

DHL

Heeft op 23 mei 2024 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lammie Westers-Nikolaas,

Hartelijk dank voor het doorgeven van alle informatie.

Ik heb voor u een klacht doorgezet en dit gaat zeker besproken worden met de bezorger. Het casenummer van de klacht is: 26591325

Met vriendelijke groet,

Dirk
DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lammie Westers-Nikolaas