Klacht: Niet afleveren van pakket

Lammie Westers-Nikolaas op 23 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is de 4e keer dat DHL gewoon de ingang van mijn appartement voorbij rijdt en daarna een bericht stuurt dat ik niet thuis ben.

Dat ze gewoon bezorgen en aanbellen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 weken geleden - Beste Lammie Westers-Nikolaas, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u de zending niet ontvangen heeft wegens meerdere malen een onterechte niet thuis melding. Het door u gestuurde zendingsnummer JVGL0605983001805351130 is onbekend bij ons, wellicht dat er een spelfout in zit. Heeft u voor mij een geldig zendingsnummer samen met uw postcode en huisnummer? Dan pak ik dit graag verder voor u op. Mijn excuses dat de levering zo is verlopen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Lammie Westers-Nikolaas

3 weken geleden - JVGL06059083001805351130 9663DD 17

Reactie van de melder van de klacht Lammie Westers-Nikolaas

3 weken geleden - JVGL06059083001805351130 9663DD. 17

DHL

Heeft op 23 mei 2024 om 16:15 geantwoord

Beste Lammie Westers-Nikolaas,

Hartelijk dank voor het doorgeven van alle informatie.

Ik heb voor u een klacht doorgezet en dit gaat zeker besproken worden met de bezorger. Het casenummer van de klacht is: 26591325

Dirk
DHL eCommerce E-care

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lammie Westers-Nikolaas