Klacht: Helaas,we hebben u gemist!

Koempel op 07 april 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 26 april 2013
Reactie van het bedrijf:

Helaas hebben we moeten constateren dat het betreffende pakket een aantal deuren verderop bezorg is door de bezorger, en dat de consument in deze helaas verkeer geinformeerd is. Inmiddels heeft de consument het pakket in ontvangst kunnen nemen. Selektvracht B.V....

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 7 april 2013

Een klant van DHL meldt dat op 5 april 2013 een bezorger een pakket niet kon afleveren omdat de klant niet thuis was. De klant ontving een kaartje met de melding "Helaas, we hebben u gemist!", maar het kaartje vermeldde onterecht dat het pakket bij de buren was afgeleverd, terwijl de buren niets hebben ontvangen. De klant vraagt zich af waar het pakket daadwerkelijk is afgeleverd.

Mijn Klacht:

Vrijdag 5-4-2013 Selektvracht aan de deur geweest om een pakket af te geven.
Wij waren niet thuis.
Krijg ik een kaartje in de bus Helaas,we hebben u gemist!
Ik woon zelf op huisnummer 40 en is bij de buren agegeven op nummer 40 staat op het kaartje!!!
Dus bij mij zelf thuis!!!
De buren hebben niks ontvangen.
Waar heeft ie het nu afgegeven?

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket krijg en dat de bezorger secuurder moet werken en het goede huisnummer opschrijft als hij het bij de buren afgeeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Hallo, Het pakje is terecht,het was een paar deuren verder afgegeven. In de toekomst meer zorgvuldig omgaan met de bestellingen AUB. Groetjes René Boesveld.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Hallo, Het pakje is terecht,het was een paar deuren verder afgegeven. In de toekomst meer zorgvuldig omgaan met de bestellingen AUB. Groetjes René

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 april 2013 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas hebben we moeten constateren dat het betreffende pakket een aantal deuren verderop bezorg is door de bezorger, en dat de consument in deze helaas verkeer geinformeerd is. Inmiddels heeft de consument het pakket in ontvangst kunnen nemen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM