Klacht: Geweigerd

Monique van der Kolk op 03 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uw DHL geeft mij de reden waarom het pakket van mij op geweigerd staat.
Ik denk dat uw bezorger eerst maar eens moet leren lezen en kijken.
Het park waar hij is geweest is chaletpark Holiday en waar uw bezorger moest zijn is bungalowpark de Leijen ,wij hebben geen receptie en geen slagboom en in mijn app staat netjes bij niet thuis afleveren bij afhaal punt,dus ik wil niet veel zeggen maar de fout ligt bij jullie.
De afzender ziet me aankomen het pakket dat ik naar hem heb teruggestuurd is zoek geraakt en nu het nieuwe pakket is geweigerd ….. daaaag zDHL gedraag en neem verantwoordelijk nummer pakket is JVGL06250070001822018629

Gewenste Oplossing:

Gewoon toegeven dat ze verkeerd zijn en mijn pakket alsnog hebben…ik zit niet fout DHLis fout

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juni 2024 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat uw pakket retour gaat. Ik begrijp dat het afleveradres een bungalowpark betreft. Wanneer dit het geval is wordt een pakket bij de receptie afgeleverd en niet bij de bungalow zelf. U geeft aan dat dit park geen receptie heeft, hierdoor heeft de bezorger het pakket niet kunnen leveren en is het retour gegaan.
Ik wil u adviseren contact op te nemen met de verzender voor eventueel een nieuwe afspraak.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Monique van der Kolk

Heeft op 03 juni 2024 om 16:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

U heeft altijd wel een antwoord klaar,normaal komen jullie gewoon bij me aan de deur.!!!!!!!!
Zoals ik al zei in de app staat vermeld bij niet thuis naar afhaalpunt,uw bezorger is verkeerd geweest.Alle postbezorgers komen hier gewoon op park aan de deur …. Er is geen slagboom.
Ik ga dit zeker hoger op zoeken , ik ben er niet klaar mee ,dit is het tweede pakket van dezelfde afzender en ik moet met taalbarrière jullie probleem oplossen ,terwijl jullie fouten …de eerste is bij terug sturende het eerste punt van jullie al zoek geraakt en nu weer terug sturen .wat ik zeker ga is de ombudsman inschakelen en de politiek op dit punt…als ik fout ben oké of afzenders,dan snap ik het maar jullie maken fouten,geef het gewoon toe

Alle klachten die gemeld zijn door Monique van der Kolk