Klacht: ‘Gemist’ kaartje in de bus gekregen , maar geen idee waar het is achtergelaten.

Rob1234321 op 06 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ‘We hebben elkaar gemist’ ontvangen, dat mijn pakketje ‘bij de kast’ zou liggen.
Echter, ik heb geen idee over welke kast, of welk pakketje het gaat.
Met DHL communiceren gaat alleen met een tracktrace nummer, maar dat staat niet op het kaartje.
Wel een niet-thuiscode, maar dat levert alleen ‘we couldn’t find a shipment’ op.

Het kan natuurlijk ook dat het kaartje verkeerd bezord is, maar dat kan ik niet controleren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten om welk pakketje het gaat, en het ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemorgen Rob 1234321, Hartelijk bedankt voor uw bericht met het verzoek een te ontvangen pakket te traceren. Helaas is een niet thuis kaartje beperkt geldig en kan ik op de gegeven code geen pakket traceren. Graag help ik u verder indien u mij een zendingsnummer kunt toesturen. Een zendingsnummer kan worden opgevraagd bij de afzender van uw pakket en begint meestal met 3S, JVGL, JUN, JJD, CD, CY of eindigt op DE. Alvast bedankt voor de te nemen moeite en met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 06 juni 2024 om 17:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,

Rogier
DHL eCommerce E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rob1234321