Klacht: Geen bevestiging via mail ontv

Petra 1955 op 19 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geen bewijs van mijn pakketje dat ik heb gebracht vandaag

Een bevestiging dat mijn pakketje onderweg is naar Sascha

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste Petra, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een zending retour heeft gestuurd naar Sascha, maar geen verzendbewijs heeft mogen ontvangen. Helaas kunnen wij achteraf geen verzendbewijs opsturen, dit hoort op het moment van verzenden te gebeuren. Heeft u wellicht nog het zendingsnummer? Op basis van het zendingsnummer kan ik kijken of alles goed verlopen is. Een zendingsnummer begint meestal met 3S, JUN, JJD, JVGL, CY. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Senna DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Petra 1955

2 maanden geleden - Nee ik heb geen verzendnummer normaal krijg je gelijk een bevestiging naar je emailadres dat hoort te gebeuren ja.... Begrijp nu dat er een storing is of was.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste Petra, Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat er een storing is geweest waardoor het versturen van de e-mails vertraging heeft opgelopen. Heeft u inmiddels al een bevestiging ontvangen? Via de volgende link kunt u ook uw zending verder volgen: https://www.dhlecommerce.nl/en/consumer/track-and-trace Hier kunt u namelijk de status van uw zending zien en ook de scans die er zijn gegeven aan uw pakket. Als u onderin op toon details drukt dan kunt u de scans bekijken van uw zending. Daar kunt u ook bijvoorbeeld zien of de zending goed is ingescand en ingeleverd. Met vriendelijke groet, Yunus DHL eCommerce E-care

2 maanden geleden - Nee ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste Petra, Hartelijk dank voor de reactie. Heeft u gebruik gemaakt van een QR code tijdens het verzenden of heeft u zelf een label geprint? Ik ontvang graag een van deze codes. Mocht u deze ook niet hebben, raad ik u aan om direct contact op te nemen met de Sacha, zij kunnen indien nodig een onderzoek voor u opstarten bij ons om uw pakket te traceren. Ik hoor graag van u. Hartelijke groet, Roos DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Petra 1955

2 maanden geleden - Ik heb de code gescand, kunnen jullie niet zoeken op emailadres. De fout ligt bij jullie!

DHL

Heeft op 19 april 2024 om 17:07 geantwoord

Beste Petra,

Helaas kan ik zonder een van de gevraagde codes de zending niet voor u nakijken. Wij beschikken niet over deze afgiftebewijzen dus ik kan deze helaas niet alsnog naar u toe sturen. Een retour zending kan er maximaal 10 werkdagen over doen om retour afgeleverd te worden. Het bedrijf waaraan je retourneert stuurt je vanzelf een ontvangstbevestiging als ze je retour hebben verwerkt. Je kan het beste deze werkdagen even afwachten, mocht de verzender na die tijd aangegeven dat zij geen pakket retour hebben ontvangen dan kunnen zij een onderzoek bij ons opstarten. Ik begrijp dat deze situatie erg vervelend is. Daarvoor mijn excuses.

Ik ga er van uit dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u hiervoor het beste contact met ons opnemen via https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Aisha
DHL eCommerce E-care

Petra 1955

Heeft op 19 april 2024 om 18:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er zou later een mailbevestiging komen , nooit ontvangen . Nu moet ik maar afwachten of mijn pakket verwerkt gaat worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra 1955