Klacht: Draaien op mijn grond

Fred515 op 29 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is nu de zoveelste keer dat ik moet melden.
Schijnbaar lukt het dhl niet wat bij post.nl wel kan.
Want ook op 27 mei 2024 om 12.55
Is kenteken V-711GL op mijn grond gedraaid.
Ben er na zoveel pogings klaar mee, na de zoveelste
case nummer.
Als nu weer gebeurt dan zal ik het anders aanpakken.
Op nette manier wel te verstaan.

Dat het n7 stopt en compensatie voor ergenis en stress hier over

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht! Wat ontzettend vervelend te vernemen dat na meerdere klachten er nog geen verandering is aan het feit dat onze bezorgers op uw erfgrond de bus draaien. U gaf aan dat u hier in het verleden al meerdere casenummers voor hebt ontvangen. Kunt u deze in een reactie aan ons doorsturen? Dan kunnen wij er wat beter naar kijken voor u voordat wij hier een klacht over doorzetten naar de CityHub. Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Lara DHL eCare

Reactie van de melder van de klacht Fred515

2 weken geleden - 19409780 dit is er 1 die ik nog kan vinden . Het is daar al vaker vermeld dat helpt niks. Gewoon andere maatregelen treffen gaat misschien helpen. Ben na diverse meldingen er wel klaar mee.Feit is dat men er niks mee doet. Kan je van concurrent nog veel leren

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht en het casenummer. Ik heb de klacht verder voor u opgepakt onder hetzelfde casenummer. Ik heb de collega's gevraagd om u te informeren zodra zij een terugkoppeling hebben ontvangen vanuit de leidinggevende van de bezorger. Mocht u in de tussentijd nog verdere vragen hebben, laat het dan zeker weten aan ons. Mijn excuses voor het ongemak wat hierdoor is ontstaan. Met vriendelijke groet, Timon DHL eCommerce E-care

DHL

Heeft op 29 mei 2024 om 08:51 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht en het casenummer.

Mijn excuses voor het ongemak wat hierdoor is ontstaan.

Timon
DHL eCommerce E-care

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fred515