Klacht: Doorlopend pakketjes van anderen

LSC op 29 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De chauffeur van DHL legt als we niet thuis zijn pakketjes van buren bij ons neer. Omdat hij de nummers niet kan vinden. Onze straat heeft 5 huizen. Hoe moeilijk is het dan om een nummer te zoeken.
Dhl punt is 70 meter hier vandaan. Breng het daar dan is het beschermd.

Gewenste Oplossing:

Dhl kan de pakketjes op juiste adres afgeven of bij servicepunt dat 70 meter van ons huis ligt.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Begrijpelijk dat u er niet blij mee bent dat pakketten van de buren bij u worden achtergelaten zonder toestemming. Dat hoort niet. Heeft u misschien nog één van de pakketten liggen? Ik zou dan namelijk graag het zendingsnummer op het label ontvangen. Deze kunt u vinden onder de barcode. Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Ook ontvang ik graag uw postcode en huisnummer. Dan kan ik deze klacht direct voor u doorzetten. Deelt u dit liever privé, dan kunt u ons ook bereiken via onze klantenservice (https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support). Ik hoor het graag. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Maud DHL E-commerce E-care

Reactie van de melder van de klacht LSC

1 maand geleden - Ik probeerde het nu via de door u gegeven link, maar dan krijg ik een chatbot die dit niet aan kan. Vervolgens een medewerker die met mij chat, maar me na elke zin 5 minuten laat wachten. Ik heb de postcode gegeven. Er zijn 6 huisnummers afgelopen woensdag laatst bezorgd. Ik ga niet meer chatten. Uw collega zou het dus opmoeten kunnen lossen. Zaterdag dacht de bezorger het weer te kunnen doen. Ons hek stond open. Loopt mijn man naar hem toe rijdt hij gauw weg. Hij weet dus prima.

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag, Wat jammer om te vernemen dat u de chat als niet fijn heeft ervaren. Wij kijken uiteraard graag met u mee. Heeft u voor ons nog een zendingsnummer van het pakket wat op deze manier is geleverd bij u? En heeft u voor ons ook uw postcode en huisnummer zodat wij uw klacht kunnen melden bij de leidinggevende van de bezorger zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Alvast dank voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Timon DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2024 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

LSC

Heeft op 29 april 2024 om 08:48 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik heb contact gehad met de chatbot. Maar dat werkte niet. Daarna medewerker die me erg lang liet wachten. Daar ben ik op afgehaakt. Openbaar geef ik geen adresgegevens.
Wanneer je iemand van hier doorstuurt en je moet dan nog zeker 30 min bezig zijn om je klacht kwijt te kunnen. Waardeloos! Klacht is niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door LSC