Klacht: DHL retourneert pakketjes zonder geldige reden

Ziggoklant1.000en1 op 30 april 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geen eenmalig incident, maar nu al 5 keer op rij.

Na 3 pogingen het naar mijn huis adres te sturen werden pakketjes geretourneerd met de melding we hebben elkaar gemist, je pakket gaat retour naar de verzender. Geen briefje door de deur of aangebeld!?

Twee keer geprobeerd met het adres van ‘DHL-ophaalpunt’ maar ook daar volgt dezelfde melding op en gaat pakket dezelfde dag al retour.
Meerdere keren gebeld met DHL, online klacht ingediend en excuses ontvangen, maar er verandert niets.
Met PostNL komen alle pakketjes als nog wel goed aan!

Heel jammer maar DHL lijkt de service kwijt te zijn en is voor mij onbetrouwbaar geworden.

Als DHL een oplossing kan bieden en pakketje wel kan bezorgen, maar hoe zouden ze dit waar kunnen maken???

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag! Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat de bezorging bij u aan huis zo vaak misgaat, zeker als u aangeeft hier meerdere malen contact over te hebben gehad met ons. Dat is zeker niet de bedoeling. Wij helpen u hier graag mee verder, maar hebben hiervoor wel wat extra informatie nodig. Kunt u ons van de volgende gegevens voorzien? Track Trace code(s) van de keren dat uw pakket onterecht geretourneerd wordt: Uw postcode en huisnummer: Uw naam, emailadres en telefoonnummer: Zodra wij bovenstaande informatie hebben, kunnen wij hier gelijk mee aan de slag gaan voor u! Ik wens u een prettig Koningsweekend toe! Met vriendelijke groet, Lara DHL eCare

Reactie van de melder van de klacht Ziggoklant1.000en1

1 maand geleden - Beste Lara, Als jullie een probleem willen oplossen dan zal je wel iets meer moeten ondernemen dan op deze pagina, publiekelijk om persoonsgegevens te vragen... Zodra wij bovenstaande informatie hebben, kunnen wij hier gelijk mee aan de slag gaan voor u! Nou die hebben jullie allang en de reactie is: Excuses en we gaan ermee aan de slag. Genoeg gebeld met DHL en alle informatie gedeeld die betrekking hadden op het verstuurde pakket. Excuses zijn voor diegene die geen energie willen steken in verbetering van hun werk.

DHL

Heeft op 30 april 2024 om 17:17 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Begrijpelijk natuurlijk als u deze gegevens niet wilt delen via hier. Wij hebben deze echter wel nodig om met u mee te kunnen kijken. Ik wil u daarom vragen ons even te benaderen via onze klantenservice (telefonisch of via de chat: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support). Dan pakken we dit graag verder voor u op.

Maud
DHL E-commerce E-care

Ziggoklant1.000en1

Heeft op 01 mei 2024 om 00:05 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bieden enkel excuus en koen niet met een reden en een oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Ziggoklant1.000en1